zondag 1 maart 2015

Blijft toch super leuk om een omslagdoek te maken!

Inmiddels heb ik al flink wat omslagdoeken gemaakt. En heel eerlijk? Ik ben het nog steeds niet zat.
Zo maakte ik onlangs ook weer deze omslagdoeken. 





De omslagdoeken maakte ik weer met het Southbay patroon en heb er een eigen 'touch' aan gegeven.

Verder maakte ik ook nog deze peuterponcho in lekkere vrolijke (Oilily)kleurtjes.



Door deze kleurtjes werd ik geïnspireerd om aan de slag te gaan met een granny deken. Ook ik wilde wel eens aan de slag zonder al te veel na te denken 'Go with the flow'. Althans...voor ik het wist ontstond er toch een patroon. 



Dus nu heb ik 8 blokken gehaakt en een aantal kleuren beginnen nu echt op te raken. En tja het waren restjes dus ik kan ook niet meer aan de wol komen. Vrees dat het dus geen warme deken wordt, maar 2 baby dekentjes. Ook leuk!



3 opmerkingen:

  1. Wij hebben je genomineerd voor de liebster award. https://hobbydingen.wordpress.com/2015/03/06/liebster-award/


    Groeten, Ingrid & Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die donkerblauwe is chique zeg! Zo anders dan de lichtroze die ik aan het maken ben...daar krijg ik alweer inspiratie voor om de volgende te gaan maken. Alleen ga ik niet zo snel als jij Annemieke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Heidi. Die snelheid heeft er inmiddels wel voor gezorgd dat ik last heb van mijn arm....Ach maar alles voor de hobby toch ;-)

      Verwijderen